Vi vil helst være tæt på kunden.
Service betyder hos QBS, at man er tæt på kunden, både geografisk og mentalt. Vi har afdelinger i Fredericia og København, hvorfra vi yder salg og service. Vores kunder aflægges hellere besøg en ekstra gang for at sikre produktiviteten frem for at springe over, hvor gærdet er lavest. Har man som kunde et akut problem, kan en tekniker normalt rykke ud samme dag, hvis ikke problemet kan løses over telefonen.
Installation og træning vil typisk være en del af vore datafangstprojekter, og nøglekunder har naturligvis fri adgang til vores hotline.
Lagerførende i reservedele – hurtig reaktionstid.
Service og Support – Lagerførende i reservedele – hurtig reaktionstid. QBS er lagerførende i de mest gængse printermodeller, scannere, håndterminaler, softwarepakker og thermo transfer farvebånd. På denne måde kan vi med kort varsel igangsætte nye projekter.
Hotline og driftsstøtte.
Vi løser stort set alle problemer. Intet er for stort og intet for småt. I forbindelse med den daglige drift kan der pludselig opstå uforudsete situationer. Det kræver et beredskab, som virker hurtigt og effektivt.
QBS supporterer alle de produkter vi tilbyder. Hvad angår supporten, er der forskel på, hvor kritiske de enkelte produkter er hos vore kunder. Vi kan etablere enhver form for serviceydelse som ønskes. Nogle kunder ønsker service på alt, andre kun på udvalgte produkter, nogle vil have 24-timers support og andre kan nøjes med næste dags service. Samme variation gør sig gældende ved selve udførelsen af supporten. Mere og mere softwaresupport kan ydes remote. Det vil sige hvor QBS’s konsulenter fra QBS’s adresse er i stand til at logge sig på kundens system og dermed kan overvåge og supportere systemet. En servicekontrakt hos QBS afspejler kundens behov.
Ønsker du service – kontakt da vores serviceafdeling på telefon 76 71 00 00